Sposób pakowania sprzętu do wysyłki

Sprzęt do serwisu powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniami. W przypadku braku opakowania firmowego sprzęt powinien być bardzo starannie zapakowany tj. otulony folią bąbelkową lub gazetami, folią stretch, zamknięty w grubym, kartonowym pudle. Zalecamy zabezpieczenie paczki w taki sposób, by po upadku paczki z wysokości jednego metra, urządzenie nie zostało uszkodzone.

Do przesyłki należy dołaczyć wypełnieniony załącznik Zlecenie naprawy w polach opisanych jako: „wypełnia zleceniodawca”.

W przypadku braku oryginalnego opakowania do kosztu naprawy doliczamy koszt opakowania zastępczego, które we właściwy sposób zabezpiecza sprzęt podczas transportu powrotnego. Koszt opakowania to 32,00 zł.

W przypadku naprawy gwarancyjnej prosimy o dołączenie Karty Gwarancyjnej.

Wysyłka sprzętu:

  • Jeżeli złożą Państwo zamówienie w naszej firmie o wartości minimum 300,00zł netto, kurier podczas doręczenia zamówionego towaru odbierze bezpłatnie sprzęt do naprawy. W przypadku chęci skorzystania z tej opcji, należy poinformować o tym fakcie podczas zakupów telefonie bądź podczas zamawiania on-line w wiadomości do sprzedającego.
  • Druga opcja zamówienia kuriera odbywa się za pomocą strony internetowej podane poniżej.
    • https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zamow-kuriera/Formularz-on-line
    • Ważne:

      • Błędne wypełnienie formularza kuriera DPD skutkuje nie odebraniem paczki przez kuriera lub/i zwiększeniem opłaty, którą zostanie obciążony klient.
      • W przypadku napraw pogwarancyjnych i przeglądów technicznych pogwarancyjnych koszty przesyłki są refakturowane. Koszt wysyłki w/w wytycznymi to 20 zł netto w jedną stronę.
      • Korzystanie z usług kurierskich zalecanych przez firmę EPRUS nie jest wymagane. Możliwa jest wysyłka kurierem w własnym zakresie, jeżeli życzą sobie Państwo taką samą wysyłkę powrotną proszę poinformować o tym w dokumencie ZLECANIE NAPRAWY. W takim wypadku nasz serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu.
      • W przypadku nieodebrania urządzenia przez okres powyżej 3 miesięcy zastrzegamy sobie możliwość do jego utylizacji.